Πέρα από κάποιες σωστές επισημάνσεις περί Σύριζα, Σπίρτζη κλπ, δημιουργεί σύγχυση για το τι είναι το Κίνημα Δεν Πληρώνω, ποιά η σχέση του με τον Σύριζα, τους στόχους του Κινήματος και άλλα πολλά.
Κάτω από το κείμενο του κ. Παπουλή δημοσιεύουμε ένα σχόλιο ενός αναγνώστη του άρθρου που επανατοποθετεί κάποια πράγματα στη σωστή τους θέση:
Κώστα Παπουλή ( Γέρου) από sxedio-b
Ως
γνωστόν, εκατοντάδες μέλη του ΣΥΡΙΖΑ, στήριξαν το κίνημα «ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ»
για τα διόδια. Φαίνεται όμως ότι σήμερα η πληρωμή των διοδίων γίνεται
«πατριωτικό καθήκον», που επιβάλλεται με σκληρό αστυνομικό τρόπο. Η
Κυβέρνηση εφαρμόζει στο ακέραιο και παράνομα τον αντισυνταγματικό νόμο
Βορίδη (Μάιος 2012) και τις εξίσου αντισυνταγματικές προηγούμενες
ρυθμίσεις του 2011.
Τότε,
το 2011 η ελεύθερη...
διέλευση των διοδίων μετατράπηκε σε ποινικό αδίκημα του ΚΟΚ, χωρίς να υπάρχει παράπτωμα οδήγησης, για να κτυπηθεί το κίνημα των διοδίων, με πρόστιμο 200 ευρώ, αφαίρεση πινακίδων και άδειας οδήγησης. Δηλαδή μια διαφορά αστικής μορφής (καταβολή αντιτίμου) μεταξύ οδηγού και εργολάβου-ιδιοκτήτη της εθνικής οδού πέρασε στον ΚΟΚ. Όμως ο πρώτος νόμος, όπως και γενικά ο ΚΟΚ προβλέπει επ’ αυτοφώρω διαπίστωση της παράβασης από αρμόδιο αστυνομικό όργανο. Ο «δημοκρατικός» λοιπόν Βορίδης, έφερε νόμο, σύμφωνα με τον οποίο η παράβαση αποδεικνύεται και από τις κάμερες των ιδιωτικών εταιριών. Φαίνεται ότι το μέτρο ήταν ανενεργό, καθώς το κίνημα των διοδίων έχει υποχωρήσει.
διέλευση των διοδίων μετατράπηκε σε ποινικό αδίκημα του ΚΟΚ, χωρίς να υπάρχει παράπτωμα οδήγησης, για να κτυπηθεί το κίνημα των διοδίων, με πρόστιμο 200 ευρώ, αφαίρεση πινακίδων και άδειας οδήγησης. Δηλαδή μια διαφορά αστικής μορφής (καταβολή αντιτίμου) μεταξύ οδηγού και εργολάβου-ιδιοκτήτη της εθνικής οδού πέρασε στον ΚΟΚ. Όμως ο πρώτος νόμος, όπως και γενικά ο ΚΟΚ προβλέπει επ’ αυτοφώρω διαπίστωση της παράβασης από αρμόδιο αστυνομικό όργανο. Ο «δημοκρατικός» λοιπόν Βορίδης, έφερε νόμο, σύμφωνα με τον οποίο η παράβαση αποδεικνύεται και από τις κάμερες των ιδιωτικών εταιριών. Φαίνεται ότι το μέτρο ήταν ανενεργό, καθώς το κίνημα των διοδίων έχει υποχωρήσει.
Δυστυχώς
η κυβέρνηση, που τμήμα του κόμματός της, αποτέλεσε κομμάτι του
κινήματος των διοδίων και ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ, έμελε να είναι εκείνη που
επιβάλλει τους αντισυνταγματικούς νόμους προστατεύοντας τους εθνικούς
εργολάβους και ρίχνοντας απίθανες οικονομικές καρπαζιές και ποινές στον
κοσμάκη.
Ενώ
τον Μάρτιο, έγινε κάποια δήλωση από υπουργούς, ότι οι παράλογοι και
αντισυνταγματικοί (έτσι τους χαρακτήριζε ο ΣΥΡΙΖΑ όταν ήταν στην
αντιπολίτευση) αυτοί νόμοι θα καταργηθούν, τον Μάιο,
αστυνομία-Σπίρτζης-κυβέρνηση πράττουν το αντίθετο. Οι τιμές των διοδίων
όχι μόνο δεν μειώθηκαν, όπως είχε δηλώσει πρόσφατα ο Σπίρτζης ως
αρμόδιος υπουργός, αλλά η περιφερειακή αστυνομική διεύθυνση Πελοποννήσου
έβγαλε ανακοίνωση ότι από τις 8 Μαΐου, όλοι οι οδηγοί που περνάνε
ελεύθερα τα διόδια στην εθνική οδό Καλαμάτας-Τριπόλεως και
«συλλαμβάνονται» από κάμερες, θα τους στέλνονται τα πρόστιμα στο σπίτι.
Τυγχάνω
τακτικός χρήστης τού δρόμου αυτού που το βασικό τμήμα του (που έχει και
τα πιο ακριβά διόδια) κατασκευάστηκε πριν 30 χρόνια το 1985…..αρα έχει
εξοφληθεί…..
Για
να πάω από το σπίτι μου στην Αθήνα, σε ένα μικρό κτήμα με αγροικία και
ελιές στην Κυπαρισσία, πρέπει να πληρώσω τα διόδια της Αττικής οδού, τα
δύο διόδια μέχρι την Κόρινθο και μετά, άλλα τέσσερα! στην εθνική οδό
Καλαμάτας-Τριπόλεως. Αν μάλιστα κάποιος θέλει να πάει στην Καλαμάτα,
πρέπει να πληρώσει πέντε!. Είναι σαφές ότι οι εθνικοί εργολάβοι κάνουν
πάρτι και τώρα, με την ολόπλευρη στήριξη της «πρώτης φορά
αριστερά»……κυβέρνησής «μας».
Το
κόστος με την υπέρμετρη φορολογία στην βενζίνη και τα διόδια, για μια
διπλή διαδρομή 250 χλμ, κοστίζει περίπου 100 ευρώ. Μια μετακίνηση δηλαδή
του σαββατοκύριακου έρχεται περίπου, όσο δύο τενεκέδες λάδι (για να
μιλήσουμε με τοπικούς οικονομικούς όρους).
Προσωπικά,
τα τελευταία χρόνια, μετά το κίνημα των διοδίων, έκανα μια μικρή
«μονομερή» έκπτωση και σε κάποιους σταθμούς διοδίων δεν πλήρωνα. Κατά τα
χρόνια, των «δοσίλογων» κυβερνήσεων, που είχαν δημιουργήσει αυτή την
βαριά και αντισυνταγματική νομοθεσία, ποτέ δεν μου είχε έρθει πρόστιμο.
Για κακή μου τύχη, αφού ζούμε μέρες ριζοσπαστικής κυβέρνησης, δεν πήρα
είδηση την ανακοίνωση της περιφερειακής αστυνομικής διεύθυνσης
Πελοποννήσου. Αντίθετα ο «μ…ς», ενώ ήμουν βέβαιος ότι στο γενικό
πολιτικό ζήτημα και στην διαπραγμάτευση με τους εκβιαστές-δανειστές η
κυβέρνηση θα τα πάει πολύ χειρότερα από ότι οι Βενιζέλος-Σαμαράς, όπως
αποδεικνύεται, στα διόδια πίστευα, ότι κάτι θα κάνει, κάτι θα χαλαρώσει.
Ήταν
μεγάλη έκπληξη λοιπόν, όταν το Αστυνομικό τμήμα της γειτονιάς μου,
κάλεσε την γυναίκα μου (με το αυτοκίνητο της οποίας πέρασα ελεύθερα
κάποιους σταθμούς διοδίων στην Καλαμάτα-Τριπόλεως το δεύτερο
σαββατοκύριακο του Μαΐου) για να της επιδώσει πρόστιμα τριών!!!
παραβάσεων και αξίας 600 ευρώ. Επειδή έκανα το ίδιο και με περισσότερο
ζήλο το τριήμερο του Αγ. Πνεύματος αναμένω και άλλο πρόστιμο τουλάχιστον
1.000 ευρώ. Φυσικά είναι στην αποκλειστική ευχέρεια της τροχαίας εάν,
και για πόσο χρόνο, θα αφαιρεθούν δίπλωμα και πινακίδες κυκλοφορίας.
Εν
τω μεταξύ ο ΚΟΚ προβλέπει, ότι για να μπορούν να είναι νόμιμα τα
πρόστιμα από ηλεκτρονικές κάμερες (π.χ. για όριο ταχύτητας), οι κάμερες
πρέπει όχι μόνο να είναι δημόσιες, αλλά και να αναγράφεται σε πινακίδες η
ύπαρξή τους, ώστε να είναι σε γνώση του οδηγού. Όσο δεν με γελούν τα
μάτια μου. πουθενά στα διόδια Τρίπολης-Καλαμάτας δεν υπάρχει τέτοια
πινακίδα, όσο για τις δημόσιες κάμερες, επιτρέψτε μου να αμφιβάλλω κατά
πόσο είναι δημόσιες….
Το
αστείο είναι ότι τον Σπίρτζη τον γνωρίζω από την πολυτεχνική της
Ξάνθης, τότε που στο σύλλογο φοιτητών εκπροσωπούσε την ΠΑΣΚ. Ότι θα μου
έκοβε περίπου 2.000 ευρώ πρόστιμο, για την προστασία των εθνικών
εργολάβων, ειλικρινά έχει την πλάκα του. Εύχομαι επίσης ολόψυχα στην
κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, με τέτοιους τρόπους, να διαμορφώσει όρους για το
«πατριωτικό καθήκον» της δημιουργίας πρωτογενών πλεονασμάτων που θα
φθάσουν και το 3,5% για την επόμενη επταετία, μέχρι το 2022, αν και μου
φαίνεται ότι ζούμε ένα νέο και παρατεταμένο 1922…. Όσο για την προσωπική
σχέση μου με τον ΣΥΡΙΖΑ, μάλλον επιβεβαιώνεται το «ευτυχώς που έφυγα
νωρίς», να μην πω, τίποτε «βαρύτερο» ή συγνώμη «ελαφρύτερο».
Η απάντηση του αναγνώστη:
Δεν ξέρω για σένα, αλλά προσωπικώς με
ενοχλεί το άρθρο σου, το όποιο ετεροχρονισμένα έρχεται να
κατακεραυνώσει ανθρώπους που αγωνίστηκαν και τους τσουβαλιάζεις με τον
Σπίρτζη (τον οποίο γνωρίζεις προσωπικά).
Είναι άθλιο επειδή εσύ δεν «πήρες είδηση» την ανακοίνωση της Αστυνομίας – τι θα έκανες αν την έπαιρνες είδηση; – να γράφεις αυτό το άρθρο, επειδή έβαλες σε περιπέτεια και την γυναίκα σου που σου δάνεισε το αυτοκίνητο της.
Είναι άθλιο επειδή εσύ δεν «πήρες είδηση» την ανακοίνωση της Αστυνομίας – τι θα έκανες αν την έπαιρνες είδηση; – να γράφεις αυτό το άρθρο, επειδή έβαλες σε περιπέτεια και την γυναίκα σου που σου δάνεισε το αυτοκίνητο της.
Δεν είναι σωστό να χρησιμοποιείς φώτο από πανό της «Πρωτοβουλίας Πολιτών
Αμφίκλειας» για ένα τόσο προσωπικό θέμα, φαίνεσαι έμπειρος αφού είσαι
παλιά καραβάνα της θεωρίας, αλλά ξεχνάς ότι ο Σύριζα ήλθε σαν
διαχειριστής του ντόπιου και του ευρωπαϊκού κατεστημένου, που σε καμιά
περίπτωση δεν θα ερχόταν σε ρήξη με αυτο.
Τι ήταν αυτό που σου έδινε
τη σιγουριά ότι : «ενώ ήμουν βέβαιος ότι στο γενικό πολιτικό ζήτημα και
στην διαπραγμάτευση με τους εκβιαστές-δανειστές η κυβέρνηση θα τα πάει
πολύ χειρότερα από ότι οι Βενιζέλος-Σαμαράς, όπως αποδεικνύεται, στα
διόδια πίστευα, ότι κάτι θα κάνει, κάτι θα χαλαρώσει.»
Ενώ προφανώς
διαφώνησες και «έφυγες νωρίς» – «Όσο για την προσωπική σχέση μου με τον
ΣΥΡΙΖΑ, μάλλον επιβεβαιώνεται το «ευτυχώς που έφυγα νωρίς», να μην πω,
τίποτε «βαρύτερο» ή συγνώμη «ελαφρύτερο». »
Το κίνημα «ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ» ποτέ δεν έβαλε μπροστά το ατομικό συμφέρον, έβαλε μπροστά την συλλογική δράση και τους μαζικούς αγώνες ενάντια στα διόδια, τα χαράτσια στα νοσοκομεία, στα ΜΜΜ, στο χαράτσι της ΔΕΗ, ΕΝΦΙΑ κλπ
Το κίνημα ποτέ δεν ξεχώρισε ειδικές διαδρομές 250χλμ , αντίθετα παλεύει για κατάργηση όλων των διοδίων και απέδειξε με αριθμούς το κόστος κατασκευής καθώς και την πλήρη απόσβεση τους.
Ποτέ δεν μετρήσαμε το κόστος των διοδίων, με ντενεκέδες λάδι , αλλά μιλήσαμε για την παράλογη αύξηση που επιφέρουν τα διόδια στα αγροτικά προϊόντα, που τα καθιστούν
πανάκριβα από τα εισαγόμενα.
Το κίνημα «ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ» ποτέ δεν έβαλε μπροστά το ατομικό συμφέρον, έβαλε μπροστά την συλλογική δράση και τους μαζικούς αγώνες ενάντια στα διόδια, τα χαράτσια στα νοσοκομεία, στα ΜΜΜ, στο χαράτσι της ΔΕΗ, ΕΝΦΙΑ κλπ
Το κίνημα ποτέ δεν ξεχώρισε ειδικές διαδρομές 250χλμ , αντίθετα παλεύει για κατάργηση όλων των διοδίων και απέδειξε με αριθμούς το κόστος κατασκευής καθώς και την πλήρη απόσβεση τους.
Ποτέ δεν μετρήσαμε το κόστος των διοδίων, με ντενεκέδες λάδι , αλλά μιλήσαμε για την παράλογη αύξηση που επιφέρουν τα διόδια στα αγροτικά προϊόντα, που τα καθιστούν
πανάκριβα από τα εισαγόμενα.
Μιλήσαμε για ελεύθερη μετακίνηση του λαού να ταξιδεύει απ άκρη σ΄ άκρη ελεύθερα και με ασφάλεια, και για πολλά άλλα.
Προσπαθώ να διακρίνω στο άρθρο σου το «δια ταύτα».
Μάταια !
Μάταια !
Και θα μου επιτρέψεις μια ερώτηση .
ΓΙΑΤΙ ;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου