Στείλτε νέα και μηνύματα

Τετάρτη 23 Μαρτίου 2011

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΟΧΑΙΑΣ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΔΟΥ


ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΟΧΑΙΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΔΟΥ
Τσιλιγγίρης Θεοφάνης του Δημητρίου
Πετρούπολη

Προς:
α) Τροχαία Αττικής Οδού - Υπ' όψη Διοικητού
β) Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη

Την 22/03/2011 περίπου στις 9:30 π.μ. σταμάτησα με το υπ΄ αριθμόν: ΖΥΥ 1757 αυτοκίνητο μου στα διόδια της Αττικής Οδού, είσοδος 8 στο ύψος της Μεταμόρφωσης στο ρεύμα προς Αεροδρόμιο, δηλώνοντας στον ταμεία ότι δεν μπορούσα να πληρώσω γιατί δεν είχα χρήματα. Του έδωσα τον αριθμό κυκλοφορίας μου και ζήτησα να εκδοθεί απόδειξη με πίστωση σύμφωνα με τον Ν. 3535
(Κύρωση Σύμβασης Παραχώρησης άρθρο 3ο, παρ.2 ΦΕΚ 41Α 23/2/2007).
Ο υπάλληλος αφού κατέγραψε τον αριθμό κυκλοφορίας, μου ζήτησε να περιμένω και έκλεισε το παράθυρο του κουβούκλιου του ταμείου του. Κατά τη διάρκεια των 10 επομένων λεπτών προσπάθησα να επικοινωνήσω με τον υπάλληλο ρωτώντας τον, τον λόγο που καθυστερούσε η έκδοση του πιστωτικού αλλά απάντηση δεν έλαβα. Τότε του είπα πως θα καλέσω την αστυνομία γιατί διαπράττει το ποινικό αδίκημα της παράνομης κατακράτησης αφού ουσιαστικά με κρατούσε καθηλωμένο χωρίς να μου εκδίδει το ποσοτικό. Τελικά έκανα κλίση από το κινητό μου στο 100 ζητώντας τους να παρέμβουν. Μετά από 10 λεπτά αναμονής μέσα στο αυτοκίνητο μου και με την μπάρα κατεβασμένη μπροστά μου, ήρθε μια υπάλληλος των διοδίων λέγοντας μου ότι δεν μπορεί να μου εκδώσει απόδειξη με πίστωση. Έπειτα, μου ανακοίνωσε ότι ήμουν παράνομος και ότι από εκείνη την στιγμή θα αναλάμβανε η τροχαία της Αττικής Οδού που ήταν σταθμευμένη λίγα μέτρα μετά τα διόδια. Έκπληκτος με αυτά που άκουσα, δήλωσα ότι δεν έκανα τίποτα παράνομο κάνοντας ξεκάθαρο ότι δεν έχω τη δεδομένη στιγμή χρήματα να πληρώσω και ότι με την άρνηση έκδοσης επί πιστώσει απόδειξης διαπράττει το φορολογικό αδίκημα της άρνησης έκδοσης επί πιστώσει φορολογικού στοιχείου.

Η υπάλληλος των διοδίων με αγνόησε και έκανε νόημα στον τροχονόμο της Αττικής Οδού να πλησιάσει. Όταν πλησίασε ο τροχονόμος συνομίλησε για λίγο με την υπάλληλο και μετά ήρθε σε εμένα και αμέσως μου ανακοίνωσε ότι θα μου κόψει κλήση γιατί δεν θέλω να πληρώσω. Τότε του εξήγησα πως είχα ζητήσει απόδειξη επί πιστώσει γιατί δεν είχα να πληρώσω. Ο τροχονόμος μου απάντησε πως πριν από δέκα ημέρες βγήκε νόμος σύμφωνα με τον οποίο δεν διαφέρει η έκδοση απόδειξης επί πίστωση με την άρνηση πληρωμής διοδίων και πως θα μου κόψει κλήση. Στη συνέχεια μου ζήτησε τη ταυτότητα, την άδεια και το δίπλωμα αυτοκινήτου, τα οποία και του έδωσα. Μου ζήτησε να περάσω τα διόδια και να σταματήσω δεξιά για να μου κόψει κλήση. Εγώ αρνήθηκα να περάσω χωρίς να είχε προηγηθεί η έκδοση του πιστωτικού γιατί κάτι τέτοιο θα ήταν παράνομο. Τότε ο τροχονόμος πήγε στο περιπολικό του, έγραψε την κλήση και επέστρεψε για να την υπογράψω. Εγώ αρνήθηκα να την υπογράψω γιατί όπως του είπα ξανά δεν είχα περάσει τα διόδια χωρίς να πληρώσω απλά περίμενα το πιστωτικό. Στη συνέχεια, με ενημέρωσε πως για όποιες ενστάσεις έχω μπορώ να απευθυνθώ εντός τριών ημερών στα γραφεία της τροχαίας της Αττικής Οδού στην Παιανία. Ο τροχονόμος αποχώρησε αφού πρώτα μίλησε ξανά με την υπάλληλο των διοδίων, η μπάρα άνοιξε και αποχώρησα.

Όλα αυτά διήρκεσαν 30 λεπτά περίπου, κατά τη διάρκεια των οποίων ήμουν καθηλωμένος στο ταμείο μπροστά με υπαιτιότητα του τροχονόμου και των υπαλλήλων της Αττικής Οδού.

Ζητώ να μεταβιβαστεί άμεσα στον αρμόδιο εισαγγελέα η ως άνω κατάθεση μου και να πραχθούν τα νόμιμα προς κάθε κατεύθυνση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου